Monday, March 14

jazz radio ... i reszta weekendowego digi szaleństwa

it's a lift of this wonderful LO by Sue Falstaff:
[ link ]

credits:
Nina designs - whities/blanchatrie
S.Cummings - 52 inspirations/special offers
Feifei stuff - moments



credits:
S.Cummings - 52 inspirations/unALTERED


credits:
S.Cummings - 52 inspirations /frame, WA, v stitch/
Nina designs - read and relax /pp/
Taylormade designs - mere modesty /stitch/


kilka dni temu odkryłam superowe internetowe jazz radio - można słuchać czego się chce i jak długo się chce - super podział na kategorie, więc według nastroju i gustu zmieniam sobie co chwilę ;-) koniecznie sprawdźcie - link (wraz z moimi dwoma innymi ulubionymi stacjami dodałam też z boku bloga)
a oto trzy digi z wczoraj (a dziś w nocy pewnie jeszcze coś powstanie, bo mnie naszło teraz strasznie na zabawę w photoshopie ;-)
mam nadzieję, że u Was tydzień zaczął się równie wiosennie i pozytywnie jak u mnie ;-)

No comments: