Friday, March 22

Wiosenny Blog Hop SP

Witajcie w Wiosennym Blog Hopie Scrapujących Polek! 

Jeśli trafiliście tutaj z  bloga Scrapman'a,
oznacza to, że znaleźliście się we właściwym miejscu!
Na naszym Portalu stopniowo witamy wiosnę - 
gorąco zapraszamy do świętowania tej radosnej pory roku 
razem z naszym Zespołem Scrapujących Polek!
Już jutro zaprosimy na wiosenny portalowy konkurs, 
a od dziś na naszych blogach - 
szczypta wiosennych inspiracji 
oraz świetna zabawa!
Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w naszym Blog Hopie, 
w trakcie którego można wygrać wspaniałe, oryginalne prace stworzone przez członków naszego licznego Zespołu! 
Blog Hop zaczyna się na naszym Portalu, kończy się również tam, 
a mój blog jest tylko jednym z wielu przystanków po drodze! 

Ja zamiast taga przygotowałam dla Was mini zestaw digi

link tutaj
to download click here


 To papiery plus elementy są przydatne nie tylko 
dla digi scraperek i scraperów, bo można je sobie wydrukować 
i wykorzystać w realkowych pracach. 
Będzie mi miło jeśli pozostawicie po sobie jakiś komentarz - 
albo kiedy już stworzycie coś swojego z wykorzystaniem mojego zestawu, to wrócicie z linkiem do swojej pracy ;-)

A teraz serdecznie zapraszam do przeskoczenia dalej - na blog:

~~ Elpimpi~~

Pamiętajcie o odwiedzeniu wszystkich blogów uczestniczących w naszym Blog Hopie oraz o pozostawieniu po sobie śladu w postaci komentarza na każdym z blogów!
Oto pełna lista blogów do odwiedzenia:

start ~~ PORTAL ~~ start

39 comments:

Ewelina said...

Wspaniale digi papierki, dziekuje.

elpimpi said...

CUDNY zestaw Kochana! :-)

Ewelina said...

swietny ten digi :)

Brunetka said...

Ho ho a to niespodzianka :D Super zestawik, za chwilkę go sobie pociągnę.

Blue-Nika said...

Świetny pomysł. Pozdrawiam wiosennie:)

Agnes B said...

dzięki za fajowy digi-kit :D Pozdrawiam xxx

Agata Pinezkowa said...

o mamuniu, jaki cudny zestaw! zassałam z prawdziwą przyjemnością i na pewno niedługo coś z niego wyczaruję :) dzięki i ścisku ścisku wiosenne :D

Handmade By Doris said...

Jeszcze nigdy nie korzystałam z digi zestawów, ...ale może nadszedł czas, żeby spróbować

Marta - Martenka said...

Śliczny zestawik!

Joanna Wiśniewska said...

Śliczny, bardzo ładne pisanki :)
Asia

Unknown said...

miodzio:) dziękuję

joyanna said...

Dzięki :)

Unknown said...

Bardzo aktualny zestaw.

martuszeczka.blogspot.com said...

Ślicznie dziękuję...Na pewno się przyda do wiosennego scrapowania:) pozdrawiam

DOBROSŁAWA said...

Już zabieram te cudeńka i dziękuję bardzo

Sigrun said...

hehe! Super!

KartkoweLove said...

fajny pomysł

artiza said...

wspaniałe...i napisy i papierki, wiosenne i optymistyczne:)

adziamar said...

na pewno zostanie prędzej czy później wykorzystany. Dziękuję i pozdrawiam ciepło

Jadwiga said...

może to będzie inspiracja, by zacząć robić prace digi

frezja said...

bylam tu :D

Joanna Orlikowska said...

Świetny pomysł, zestaw już się ściąga :D

Artnova said...

A to cudna niespodzianka:)dziękuję

Agnieszka said...

Zestawem digi z chęcią się poczęstowałam. Dziękuję.

Aluna said...

Dziękuję bardzo - chętnie skorzystam. Bardzo mi się podobają, szkoda tylko, że nie można ich kupić w realu :( Pozdrawiam :)

Magda Wisiorek said...

Bardzo dopracowane zestawienie, dziękuję :) i pozdrawiam :)

Ewa S. said...

No proszę jaka cudna niespodzianka!

Anonymous said...

super zestaw :-)

betina said...

Któż by ich nie chciał?

gembula said...

dziękuje za wspaniały zestaw digi!

Unknown said...

A to niespodzianka :) Zebym jeszcze umiała tak go wykorzystać jak Ty ehh... :)

mru said...

śliczne papiery :)

Agata said...

super praca. ja jakoś nie mam odwagi na digi

Pawanna said...

Lubię Twoje digi, są takie nie przeładowane jesteś niedościgniętą digi scraperką:) czyli mogę sobie pobrać bez losowania...dzięki,zestaw jest super!
pozdrawiam Ania Ch

fusiafscrapping said...

Te digi-przydasie są super. Dziękuję!

Solange said...

Legal, obrigada!

Kwiat_wisni7 said...

fajny zestaw :)

el said...

o ............dzięki za zestawik

el said...

piękne te jaja ..... a ja już się niecierpliwiłam , super zestaw